Ik ben begonnen als verpleegkundige in het ziekenhuis. Sinds 2009 werk ik met veel plezier in deze praktijk als praktijkondersteuner. De prettige werksfeer spreekt me aan. Het directe contact met patiënten, dicht bij de thuissituatie, vind ik telkens weer boeiend. Ik zorg voor de controles en behandeling van o.a patiënten met astma en COPD, suikerziekte en verhoogde bloeddruk. Ik ben getrouwd en moeder van 3 volwassen kinderen.