Na bijna 12 jaar met veel plezier gewerkt te hebben bij de Huisartsenhoflaan, wil ik jullie laten weten dat ik per komende 1 maart van mijn pensioen ga genieten.
Destijds ben ik gestart in een toen nieuwe functie als Praktijkondersteuner Huisarts Geestelijke Gezondheidszorg (POH-GGZ). Tegenwoordig weten veel mensen de weg te vinden naar deze laagdrempelige vorm van zorg.
Ik voel me bevoorrecht dat veel mensen hun zeer persoonlijke, unieke en vaak emotionele ervaringen met mij hebben willen delen. Ik mocht luisteren en meedenken in wat helpend zou kunnen zijn. Heel erg bedankt voor dit vertrouwen.
Natuurlijk ook aan al mijn lieve collega’s van de Hoflaan: heel veel dank voor de fijne samenwerking al die jaren.
Jullie zijn echt een topteam – ik ga jullie missen!