Sinds de zomer van 2024 versterk ik als kersverse doktersassistente het team van de praktijk.
Met heel veel plezier en ervaring vanuit andere vakgebieden, probeer ik het contact met onze patiënten zo goed en prettig mogelijk te laten verlopen.
Op woensdag en donderdag treft u mij aan de balie, de telefoon of tijdens het assistentenspreekuur.
Wellicht een leuk weetje is dat ik u naast Nederlands en Engels ook te woord kan staan in het Hongaars.