Huisartsen Hoflaan heeft net als alle huisartsen in Nederland een werkgebied (praktijkinformatie). Maar waarom?
Daarbij moet een huisarts zich ook vlot genoeg kunnen verplaatsen van de ene kant naar de andere kant van het werkgebied. En wij hebben geen zwaailichten of sirenes.
Soms is het moeilijk voor te stellen dat je een beroep op de huisarts zult doen om met spoed te komen, bijvoorbeeld omdat je jong en gezond bent of omdat je sowieso weinig komt. Toch komt dit voor. En het betreft dan niet altijd situaties waarvoor de ambulance wel naar je toe komt. Een huisarts in de omgeving kan dan ook niet opeens bijspringen. En bij ernstige ziekte, wil je ook niet midden in het proces overstappen naar een nieuwe huisarts. Zowel voor patiënt als voor de huisarts is het erg vervelend wanneer zich een situatie voordoet waarin de huisarts dan niet kan komen helpen.
Situaties als deze willen wij dan ook voorkomen. Daarom is het belangrijk dat u, als u niet meer in ons werkgebied woont, zich inschrijft bij een nieuwe huisarts. Wij begrijpen dat patiënten soms liever niet willen overstappen, echter willen wij u vragen dit wel te doen.
Wij sturen een keer in de zoveel tijd een brief/mail aan de patiënten die buiten ons werkgebied wonen om hen hierop te attenderen. Dit is dus niet omdat wij u kwijt willen als onze patiënt, maar wel omdat wij dan de volledig goede zorg die wij willen geven, niet kunnen garanderen op uw adres.
Binnenkort zullen wij dit weer doen. Wij hopen met dit bericht dat duidelijk is waarom.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Je (huis)arts en apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.